2022 Yılının İlk Diablo IV Geliştirme Süreci Güncellemesi Yayınlandı 2022 Yılının İlk Diablo IV Geliştirme Süreci Güncellemesi Yayınlandı
(Haber Bülteni) 2022 yılının ilk çeyreğinin Diablo IV geliştirme süreci güncellemesi yayınlandı. Oyun, “eski üstatlar” ve “karanlığa dönüş” olmak üzere iki temel yapı üzerine inşa edilmiş.... 2022 Yılının İlk Diablo IV Geliştirme Süreci Güncellemesi Yayınlandı

(Haber Bülteni)

2022 yılının ilk çeyreğinin Diablo IV geliştirme süreci güncellemesi yayınlandı. Oyun, “eski üstatlar” ve “karanlığa dönüş” olmak üzere iki temel yapı üzerine inşa edilmiş. Çevre, bu yapılardan yararlanılarak detayların ve renk paletlerinin kontrollü kullanımıyla farklı bir görsel stile sahip olacak şekilde oluşturulmuş. Tehlikeli Sanctuary dünyasını oluşturmakta ve atmosferin daha somut bir his sağlamada hava ve fiziksel temelli ışıklandırma da büyük bir rol oynuyor.

Seride bir ilk olarak Diablo IV, keşfedilebilen 5 büyüleyici bölge içeren paylaşımlı bir açık dünyayla birlikte geliyor. Kuru Bozkır’dan Scosglen sahiline, oradan da buzul sırtlarına her bir bölge Diablo Sanat ve Tasarım takımları tarafından dikkatlice ve özenle oluşturulmuş. Bu bölgelerin çoğunda yapılara ve araziye canlılık hissi kazandıracak dinamik nesneler bulunuyor.

Diablo IV ayrıca elle ve prosedürel yaratımın birleştirilmesinden faydalanan 150’den fazla rastgele oluşturulan zindan sunuyor. Zindan yaratımını etkili ve esnek kılabilmek için  farklı nesneler, etkileşim öğeleri ve ışıklandırmalarla zekice tekrar kullanılabilecek çeşitli döşeme setleri oluşturulmaya koyulmuş. Döşeme setlerine daha doğal bir his kazandırmak için aynı zindanda bulunan iki farklı döşeme seti arasındaki geçişi yumuşatacak yeni geçiş sahneleri oluşturulmuş.

Bu güncellemede Sanat Direktörü Chris Ryder, Yardımcı Sanat Direktörü Brian Fletcher, Yardımcı Işık Direktörü Ben Hutchings, Baş Dış Mekân Sanatçısı Matt McDaid ile Baş Nesneler ve Etkileşimler Sanatçısı Chaz Head, Diablo IV’te birlikte çalıştılar.



Pakize Kaya Bodur

Oyun oynayarak para kazanma hayalini PC Gameworld'de bir dönem gerçekleştirmiş, 2D Prince of Persia ile başladığı oyun hayatına rpg ve strateji oyunları ile devam etmiş, Sid Meier's Civilization'ın büyük hastası, Star Wars sever.