Dead Island 2 Ön İncelemesi Dead Island 2 Ön İncelemesi
Dünya’nın en büyük reklam ödülleri olan “Cannes Reklam Festivali” nde “Altın Aslan” kazanan trailer’ı hatırlarsınız. Dead Island’a ait olan bu trailer, oyun hakkında en... Dead Island 2 Ön İncelemesi

Dünya’nın en büyük reklam ödülleri olan “Cannes Reklam Festivali” nde “Altın Aslan” kazanan trailer’ı hatırlarsınız. Dead Island’a ait olan bu trailer, oyun hakkında en başta bizi epey yanlış yönlendirmiş olsa da, tam bir sanat eseriydi kuşkusuz.

Deep Silver tarafından dağıtılan ve Techland tarafından geliştirilen ilk oyunun ardından, Deep Silver yeni bir geliştirici ekiple anlaştı. Aslında bu ekibi tanıyoruz. Alman kaynaklı Yager Development, yakın geçmişte Spec Ops: The Line’ı geliştirmiş, anlattığı hikâye ve anlatım tarzıyla oldukça olumlu eleştiriler toplamıştı. Şimdi bu ekip Dead Island 2’nin peşinde. Tecrübeli oldukları “olumsuz” havadan tamamen farklı bir marka olsa da ellerinde, şimdiye kadar söylenenler oldukça güçlü gözüküyor.

Renkli Ölüler

Peki neydi Dead Island’ın başarılı olduğu taraf? Co-op tarzı iyiydi, hatta oyun neredeyse bu sistem için oluşturulmuştu. FPS kamera açısı aksiyonu yeterince oyunculara geçiriyordu. Hikâyesi çok takip edilecek gibi olmasa da, ara sıra çıkan karakterler ilgiyi toplamayı başarıyordu. Araç kullanımı iyiydi, silahlar çeşitliydi, haritası büyüktü…
Peki oyun neden bir klasik olamadı? Çünkü teknik hataları oldukça fazlaydı. Oynanabilir karakterler temelde birbirinden çok farklı değildi. Dövüş/aksiyon mekanikleri daha iyi olabilirdi…
Elinizde böyle bir tablo varken siz Yager yerinde olsaydınız ne yapardınız? İsterseniz gelin hızlıca onların yapacaklarına göz atalım.