Blizzard Entertainment, 17 Mart ve 24 Mart hafta sonlarında, Diablo IV erken erişim ve açık betasında Sanctuary‘nin küçük bir bölümünü dünya çapındaki oyunculara açmıştı. Bu süreçte oynama süresi 61,5 saati aştı, 29 milyardan fazla canavar öldürüldü ve 2,6 milyon Beta Kurt Bohçası kazanıldı.
Beta hafta sonu boyunca birçok oyuncu değerli geri bildirimlerini paylaşmak için zaman ayırdı ve geliştirme ekibi bunları oynanış verileriyle birlikte inceledi. Bu bilgiler ışığında oyunun haziran ayında çıkacak versiyonunda yer alacak çeşitli düzeltmeler ve güncellemeler yapıldı.
Güncellemeler
- Mahzenler artık tamamlandığında her zaman bir sandık ödülü sunacak. Ayrıca bir zindan etkinliğinin ortaya çıkma şansı arttırıldı.
- Bütün karakter sınıflarının çeşitli yetenekleri düzenlendi.
- Bütün bölgeleri kapsayacak şekilde birçok zindanda geçilmiş kısımlardan geri dönme ihtiyacını en aza indirmek adına iyileştirmeler yapıldı. Zindan etkinliklerinin de ortaya çıkma şansı artık daha yüksek.
- T’chort, Malnok ve Vhenard gibi baş düşmanlar yakın dövüş karakterlerinin yaşadığı zorluk açısından yeniden değerlendirildi. Sonuç olarak saldırı ve dövüş mekaniklerinde değişikliklere gidildi. Kasap’ın zorluk seviyesi de yeniden ele alındı. Artık Dünya Kademesi III ve IV’te daha zorlu bir mücadele sunacak.
- Çeşitli deneyim iyileştirme düzeltmesi yapıldı. Tüm sınıflar artık uygun bekleme sürelerine sahip kitle kontrolü bozma yeteneklerine erişebiliyor.
- Sohbetin artık ekranın sol tarafında görüntülenmesi ve sans serif yazı tipinin yeni bir serif yazı tipiyle değiştirilmesi de dâhil olmak üzere kullanıcı arayüzüyle ilgili çeşitli sorunlar giderildi.