Dying Light ve Dead Island gibi AAA oyunlarına aşina geliştiricilerden oluşan bağımsız Space Goblin Studio ekibi, ilk oyunları Astrobotanica‘yı duyurdu.
Bitki Büyücülüğü ile Hayatta Kalma ve Keşif
Ekip, Astrobotanica’yı; oyuncuları hayatta kalma, keşif ve bitki büyücülüğünün bir karışımını sunan ‘yeşil bir açık dünya hayatta kalma macerası” olarak tanıtıyor. Oyuncular, Aya adlı ölmekte olan gezegenlerini kurtarmak için bitki türleri arayışında olan bir uzaylı botanikçinin, tarih öncesi Dünya’ya zorunlu iniş yaptığı bir maceraya atılacaklar.
Oyunun Gelişim Süreci Oyuncularla Birlikte Şekillenecek
Dead Island ve Dying Light gibi popüler oyunlarda görev almış geliştiricilerin yer aldığı Space Goblin ekibi, Astrobotanica’nın gelişim sürecinde oyuncularla yakından çalışmayı planlıyor. Oyuncular, oyun sırasında bitki türlerini araştırıp yetiştirerek Aya’da hayatta kalabilecek bitkiler geliştirmeye çalışacaklar. Bu süreçte oyun, oyuncuların geri bildirimleri ile şekillenecek ve anlamlı bir mesaj sunmaya çalışacak.
Her Zaman Oynamak İstedikleri Oyun
Space Goblin Studio’nun kurucusu Arkadiusz Wozniak, “Astrobotanica, her zaman oynamak istediğimiz bir oyun” diyerek, oyunun hayatta kalma türüne yeni bir soluk getireceğini umduğunu belirtti ve ekledi: “Oyuncuların desteğiyle, Astrobotanica’yı benzersiz bir yapım haline getireceğimizden eminim. Gelecekte ise co-op modu üzerinde çalışmayı hedefliyoruz.”
Öte yandan Astrobotanica’nın çıkışı yalnızca Steam üzerinden erken erişimle sınırlı olacak. Oyun, 2025 yılı içinde oyuncularla buluşacak ancak tam tarihi henüz bilinmiyor.