Tüm bu “ejderhalar” mevzusunu çoklu oyuncu moduna yorabilmek de mümkün. Şu aşamada ejderha üzerindeki bir grup oyuncu devasa bir harita üzerine ne yapabilir yorum yapmak güç.
Oyun hakkında asıl merak edilen soruya yani, oyunun open world olup olmayacağına dair ise Kamiya net bir cevap vermedi: “Sahip olduğumuz vizyonu en iyi sunabilecek çevre muhtemelen devasa büyüklüğe sahip doğal alanlar olacaktır. Bu konu da hakkında çok fazla detay paylaşamayacağım konulardan biri. “
Kamiya aynı zamanda oyunun Bayonetta gibi her bir bölümün sonunda bir boss ile uğraştığınız eski tarz aksiyon oyunlarına benzemeyeceğinden bahsetti. Ki, bana kalırsa bu da oyunun open world ya da yarı open world olacağına dair dedikoduları güçlendiriyor ve aklıma “O zaman Connor gibi ağaçlara da tırmanabilecek miyiz?” sorusunu getiriyor. Eğer Kamiya’nın dediği gibi oyun doğal, yani orman ve benzeri alanlarda geçecekse, ki videoda da onu görüyoruz, bir yerden sonra ağaçların arasından koşmak pek de keyifli hale gelmez diye düşünüyorum. Bu durumda karakterin bu doğal yaşam curcunası içinde kıvrılacak hareketlere ihtiyacı olacak.
Oyunda oynayacağımız karakter ise pek “özelleştibilir” olmayacak gibi. Genelde aksiyon oyunlarında bu özelliği görmüyoruz ancak RPG elementlerinin gelebilecek olması insanı yine de bir nebze umutlandırıyordu. Ne var ki Kamiya bu konudaki tavrını bana kalırsa açıkça ortaya koydu. Kamiya, hikayeleri yazarken aklında tek bir karakter olduğunu ve hikayenin o karakter üzerinde döndüğüne vurgu yaptı. Tabii bu durum oyunun RPG elementlerine sahip olmayacağı anlamına gelmiyor. Savaş sistemi henüz net değil. Savaş kabiliyetlerinin nasıl kullanılacağı ya da bunların karakter özelliklerine göre şekillenip şekillenmeyeceği belli değil.
Bir iki adım geri çekilip, söylenenleri tekrar gözden geçirdiğimde nedense bu oyunun beni çok heyecanlandırdığını söyleyemiyorum. Savaş sistemi Arkham serisindeki savaş sistemi gibi olmayacak, çok belli. Bu durum can sıkıcı olabilir. Elbet ki Devil May Cry’daki savaş sistemini özleyen çok insan vardır, ki karakter biraz elden geçse Dante olacak gibi zaten, ancak Aksiyon ve RPG karışımı güzel bir tercih olabilir ancak bu karışıma eklenecek daha bir çok konsept var gibi duruyor. Hangileri olduğunu anlamak güç, bir çok dedikodu var ancak o kulağa yapışan kulaklık, ne olur, müzikle alakalı bir şey getirmesin oynanışa.