Kategoriler

StarCraft II: Legacy of the Void Beta İncelemesi

Yakın zamanda çıkması beklenen ve şu an kapalı betada olan StarCraft II: Legacy of the Void’i sizin için inceledik.

Maç başladığı an…

Oyun başlangıcındaki 6 olan işçi sayısı12‘ye çıkarılmış durumda. Bu değişiklik oyuncuların hızlı gelişmesi için yapılmış, en azından o şekilde gösterilmeye çalışılmış. Bu olay, oyun hızının gerçek zamanla eşitlenmesinden sonra gelen bir dengeleme gibi duruyor. Dengelemeden sonra ünitelerin hareket hızı, yeteneklerin bekleme süreleri, araştırma/geliştirme zamanları ve ünite üretme zamanları yavaşlamış gibi hissediliyor. Ana binamızın etrafındaki mineraller ve gaz miktarlarının da azalmış olması dikkatimizi çeken değişiklikler arasında yer alıyor. Bu değişim bana oyuncuları erkenden haritaya yayılmaya itecekmiş gibi geldi.

Genişleme paketimizin başrolünde bulunan Protoss ırkımızdaki değişikliklere ve yeniliklere bakacak olursak; Gateway de gözümüze çarpan yeni ünitemiz Adept, Cybernetics Core inşa edildikten sonra üretime açılıyor. Kısmen ucuz ve kullanışlı gözüken Adept yüksek kalkan ve can değeri ile göz dolduruyor. Psionic Transfer yeteneği ile seçilen bölgeye kopyasını gönderen Adept 7 saniye sonra kopyasının yerine geçiyor. Sadece yere saldırabilmesine rağmen, tercih edilecek ünitelerden biri olacaktır. Ek olarak Cybernetics Core’da kalkan geliştirmesi bulunan Adept, bu geliştirmeyle zaten yeterli olan kalkan değerine 50 daha ekleyerek dayanıklılığını daha da arttırıyor.

Sıra geldi RoboticsFacility’nin yeni üyesi olan Disruptor’a (ünite). 300 Gaz miktarıyla üretilen ki bu değer oldukça yüksek olan Disruptor, doğru kullanılmazsa ciddi anlamda hayal kırıklığı yaratabilir. Normalde oldukça yavaş hareket eden ve hiçbir şekilde hasar vermeyen ünitemiz, Purification Nova yeteneğini kullandıktan sonra tam bir canavar haline geliyor. Yeteneği kullanıldıktan sonra %89 hareket hızı artışı kazanıyor ve 2 saniye sonra etrafındaki bütün ünitelere 145 hasar veriyor. Ek olarak kalkanı olan ünitelere de 55 hasar veriyor. Zamanında fark edilmezse, düşmanın mineral hattındaki işçilerin korkulu rüyası olacak.

fragtist-oyun-sc2-legacy-of-the-void-beta-inceleme-Protoss-Base

Eski ünitelerimizdeki değişiklikleri incelemezsek olmaz. Geçen pakette aramıza katılan Oracle, artık 50 enerji karşılığında sadece dedektör tarafından görünebilen 30 cana ve 30 kalkan değerine sahip Stasis Ward inşa ediyor. Statis Ward çekim alanına giren üniteleri, 21 saniye hapsediyor. Bu üniteler 21 saniye boyunca yeteneklerden hasar almıyor.

İlk oyundan itibaren, çoğu Protoss oyuncusunun hastası olduğu ancak yüksek ekonomi gereksinimi yüzünden tercih edemediği bir ünite var: Carrier. 25 minerale ürettiği Interceptorları artık seçilen bir alana bırakıp gidebiliyor. Ancak bırakılan Interceptorlar 43 saniye yaşıyor daha sonra ölüyor.

Stalker, Siege Tank ve Ultralisk’in korkulu rüyası olan Immortal artık daha da dayanıklı! Yeni yeteneği olan Barrier ile birlikte 2 saniye boyunca 200 hasarı abzorbe (absorb) ediyor.

Tempest yeni Disintegration yeteneği ile birlikte seçilen rakip üniteye 57 saniyede toplam 550 hasar veren enerji bombası atıyor.  Rakibin yüksek can değerine sahip ünitelerine kullanılırsa yarar sağlayacaktır.

Peki size Protoss rakiplerine göre çok mu güçlü olmuş dersiniz? Siz bir de Terran’ı görün.

1 2 3 4

Social Media Auto Publish Powered By : XYZScripts.com